Saturday, August 14, 2010

Salam Ramadhan..

Pejam celik pejam celik dah masuk pun bulan yang semua umat islam nantikan. Harini dah hari ke 4 kita berpuasa. Rasanya belum telambat lagi nak ucapkan selamat berpuasa pada kawan-kawan...

Friday, August 6, 2010

Keluar Rumah..

Dah pandai anak mummy ni nk keluar rupanya.. Dah bnyak kali cubaan keluar dari rumah tu gagal. Arini cubaan tu berjaya juga coz mummy lupa lak tutup grille. Itu la akibatnya.



kkikikkiikikik. kelakarkan?

Thursday, August 5, 2010

Suka Tgok Video-Video Ni..

dah lama rasanya tak update blog ni. tak sempat nk buat lagi pun bnyak keja mummy nk kena siapkan. arini mencuba update apa2 yang patut.




Rasa seronok bila tengok telatah qhalesya main.



Papa pun tk kurang hebatnya bermain.



Kesian anak mummy. Main sampai terhantok lak kepala dia. Apa-apa pun putri ok ja. Nangis kejap je. kikikik



musin durin skrang ni. anak mummy pun tk kurang hebatnya suka juga ngan buah yang berduri ni. tak takut lak tu.