Thursday, August 5, 2010

Suka Tgok Video-Video Ni..

dah lama rasanya tak update blog ni. tak sempat nk buat lagi pun bnyak keja mummy nk kena siapkan. arini mencuba update apa2 yang patut.




Rasa seronok bila tengok telatah qhalesya main.



Papa pun tk kurang hebatnya bermain.



Kesian anak mummy. Main sampai terhantok lak kepala dia. Apa-apa pun putri ok ja. Nangis kejap je. kikikik



musin durin skrang ni. anak mummy pun tk kurang hebatnya suka juga ngan buah yang berduri ni. tak takut lak tu.

2 comments:

  1. salam dani, kita yg jumpa kat SGM ari tu kan, salam kenal..:)

    ReplyDelete
  2. yap kak sara. kita jumpa kt SGM ati tu. salam kenalan jugak.

    ReplyDelete