Friday, September 30, 2011

New Baby..

Putri Nur Qaireen
Lahir Di Hospital Seberang Jaya
3.28 KG Jam 04.46 petang pada 18.09.2011

Tuesday, September 6, 2011

Dah Raya Pun...

cepat sangat masa skrang ni berlalu... rasa macam bulan posa ja lagi... aku pun dah sarat skrang ni.. tgah tunggu hari ja nk brsalin... rasa takut pun ada jugak. walaupun dah pernah lalui sebelum ni.. aku harap semuanya ok. insyallah...

ni pic masa raya baru2 ni.. syok sangat aku tengok... kikiki

beraya bersama keluarga. semua adik bradik aku ada.. best sangat...

pandai betul anak aku n anak saudara ni berposing... sebaya diaorang ni...

bersalaman ngan makngah.

comel kan... heheh

bersama suami tersayang. anak aku je yang tk nak berposing. nk main je...

boleh jadi model kanak kanak tak. hhehehehe