Thursday, October 20, 2011

Putri Nur Qaireen Dah 1 Bulan. Putri Nur Qhalesya Masih Lagi Demam Campak..

Pejam celik.. pejam celik, arini aku berpantang dah 32 hari.. sekejap ja masa tu berjalan.. anak aku pun dah genap sebulan dah. aku harap dapat menyusu penuh macam kakak dia.

Aku kesian betul kt anak aku yg sulung tu.. campak dah keluar 1 badan.. dah tergaru2 badan tu.. kadang2 aku tolong sama garu badan dia.. bukan garu just gosok2 nk hilangkan rasa gatal..

Budak kuat nyusu..

Habis 1 badan aku sapu ubat..

Tuesday, October 18, 2011

Demam Campak...

Anak aku yg sulung kena demam campak lak.. sian aku tgok... dah naik 1 badan.. gatal2 tu tak yah nk cakap... merana aku tgok dia.. aku pun merana jugak coz tk boleh tdo... sob.. sob..sob......

Aku harap demam dia ni cepat2 la baik... aku juga masih lagi dalam pntang.. ari ni dah 30 hari.. lmbat lagi nk abis tempoh berpntang tu.. letih wooo jaga anak yg tk sihat ni... tk menang tangan dibuatnya.. serentak lak tu nk perhatian dari aku... :)

Qhalesya n Qaireen

Dah bertompok2 aku bubuh ubat bg hilang gatai..

Monday, October 17, 2011

Majlis Hari Jadi Putri Nur Qhalesya..

Majlis yg tk dirancang sebenarnya.. Semuanya secara mengejut.. Aku masih lagi dlm pantang.. Apa2 pun majlis ni bejalan dgn lancar. Kalau ada suami aku lagi best. Tentu lagi meriah dgn kehadiran insan tersayang..

Sambutan kali ni hanya dgn family terdekat, kawan baik aku n jiran sebelah rumah... kalau aku tak dlm pntang mesti ramai yg ku jemput.. hihiih... semuanya aku ucapkan terima kasih kerana menjayakn smbutan hari jadi Qhalesya..

Kek birthday Qhalesya.. Mak Su bagi... Tq..

Choc Moist Cake.. Adik aku oder kt kwan dia.. http://naimnurul.blogspot.com

Mummy n Qhalesya..

Dgn Mak Long, Cik Tie n sepupu Qhalesya.

Dah tk sabar nk potong kek.. eheheheh..

Makan kek. Sedap sangat..

Mummy ngan kawan baik.. Cik Tie.

Ngan Atok n Tok Ten.

Hadiah dari Mak Pong n Pak Long.

Sunday, October 16, 2011

Happy Birthday To My Princess...

Hari ni genaplah usia anakku yg pertama 2 tahun.. Semoga dimurahkan rezeki dan menjadi anak yg solehah.. Mummy, Papa n baby Qaireen sayang Qhalesya... Love U sayang... muahssss.

Birthday Girl..

Semoga jadi kakak yg terbaik..